joi, 4 noiembrie 2010

Novembre est arrivé

E noiembrie.Vacanta se apropie si toata lumea o asteapta,mai ales eu.In momentul acesta sunt..nu pot spune ca indiferenta,dar pe aproape.Am senzatia ca am pierdut pe cineva foarte apropiat si ca alcineva mi l-a furat.Poate ca este doar un sentiment si nu este adevarat si chiar sper asta din adancul sufletului.Nu pot spune foarte multe decat ca..persoana "aia" se baga prea mult in seama si nu-si da seama ca nu ea este cea mai importanta de pe tot Pamantul.Aproape toti prietenii mi-au sugerat sa fac ceva in legatura cu asta,sa nu las sa treaca asa mult timp,dar nu i-am ascultat.O prietena buna,o fosta colega mi-a zis din proprie experienta ca voi regreta daca nu-i voi spune mai repede..si uite ca nu i-am zis:acum regret!Poate nu intelegeti toti despre ce e vorba,poate unii stiti deja,altii nu sau altii v-ati dat seama,in orice caz cum spuneam REGRET!...si sper ca nu l-am pierdut,macar ca prieten.
In rest imi merge destul de bine,ca sa zic asa:sanatate,colegi destul de faini,note bune,prieteni adevarati,petreceri si distractie.Nu ma astept la alceva deocamdata.Astept sa fie maine din 2 motive:apare un episod nou din The Vampire Diaries si balul de la peda.Sper sa fie distractie maine la bal pentru ca e ultimul la care merg pana in martie...dupa bal dorm la Rili,avem atatea de povestit si in rest cam nimica.Sambata teme si duminica ziua unui fost coleg:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu